CO DĚLAT, KDYŽ DOVOLENOU POKAZÍ POJISTNÁ UDÁLOST

Aby mělo sjednané cestovní pojištění pro klienta očekávaný efekt, měl by vědět, jak v případě pojistné události postupovat. Správný postup mu totiž usnadní řešení problému hned na místě a zároveň urychlí průběh likvidace pojistné události po návratu z dovolené.

 

Důležitou součástí cestovního pojištění je podpora asistenčních služeb (AS), které jsou připraveny klientovi poskytnout pomoc 24 hodin denně a hovoří s ním v českém jazyce. S operátory asistenční služby může klient konzultovat postup při řešení problému, v případě potřeby je mu zajištěna koordinace řešení.

Rozsah asistenčních služeb je závislý na sjednaném typu pojištění, dílčích limitech pojistného plnění i dané pojišťovně a je vždy uveden v pojistných podmínkách. „Abyste se mohli na asistenční službu obrátit, mějte při sobě vždy telefonní kontakt, výhodou je i znalost čísla pojistné smlouvy,“ radí vedoucí oddělení komunikace ČAP a dodává: „Škodu nahlaste hned, jak je to možné. Asistenční služba pomůže nejen řešit aktuální problém, ale také vyhodnotí, na co má konkrétní klient nárok, a dle možností koordinuje situaci tak, aby byla vyřešena efektivně a v souladu s pojistnými podmínkami.“

 

Marcela Hrubošová

Autorka a zakladatelka vzdělávacího portálu Finance pro radost, jejíž moto zní: "Jen vzdělaní lidé se rozhodují svobodně!" V oblasti financí působí více jak 20 let. Pracovala ve významných manažerských pozicích v největších pojišťovnách na českém a slovenském trhu, řídila nadnárodní inkasní společnost, zakládala makléřské pojišťovací společnosti. Dnes se plně věnuje výuce finanční gramotnosti. Vede semináře a mentoruje ženy v jejich profesním i osobním růstu. Je autorkou odborných knih. www.financeproradost.cz/

Přidat komentář

Používáme platební bránu GoPay